Sunday, June 12, 2011

Perut bulat omel

Aku bukan nak cite pasal perut buncit, aku nak cerita pasal IBU MUDA YANG MENGANDUNG XD

Tadi pegi hospital sekejap pasal ada appointment. Dah amek nombor semua, duduk aa kat ruang menunggu. Kebetulan ruang menunggu tu dekat dgn klinik utk pregnant mother *mestilah mother takkan father plak kan*.

Aku tgk rata2nya semua yang dtg check tu muda2 yo. Comel je tgk dorang usung sana sini dengan perut bulat tu. Tiut angat! *lempang lajulaju*

comelnya pose lentok camni dengan perut camni ;DD

and the most awesome part is each one of them came with their husband. awwwwwww! tambahtambah laa cute! haha. Aku suke gilaa bila husband RAJIN gila teman isteri pegi mana2, especially bila isteri tgh pregnant. Kadang2 aku tgk ade jugak husband yang teman wife dia smpi dpn pintu toilet. Rasa macam Ya Allah comelnya couple ni, nak culik husband dia boleh? Haha.

Okay dah. Over kau ehh!

Agak2 camne laa rupa aku bila pregnant kan? HAHAHA

xxxxxx

Aku di-diagnose tadi dan didapati menghidap satu penyakit, tak boleh sembuh namun tak kronik. Aku harus jaga diri supaya diri tidak terus kena penyakit lain akibat dari penyakit yang aku hidap skrg. Mudah-mudahan penyakit ni tak bertambah teruk. Amin :')

No comments: