Sunday, January 1, 2012

Welcoming 2012 ;)


Alhamdulillah. Syukur kepada Allah sebab saya masih bisa bernafas dipagi tahun baru masihi. Macam tahun tahun sebelum, setiap kali tahun baru mesti nak pasang azam tapi nak capai azam tuu hurm lambat sikit. haha. Saya ada terfikirkan beberapa azam untuk tahun ni tapi macam tak semua je boleh tercapai #awalawaldahgiveup

Okaylah, saya nak bagitau tiga je daripada berpuluh pulah(tipu kbai) azam yang saya nak capai :)

  • Nak jaga hati - Buang perasaan dengki, perasaan cemburu, buruk sangka dan sbgnya.
  • Nak dapat anugerah dekan(sekali pun cukup) :)
  • Nak kumpul duit - Aip bukan nak kahwin, tapi untuk family saya :)

Tiga tu jela yang saya dapat bagitau. yang lain kita simpan untuk diri sendiri okeng? ;D

So apa azam tahun baru masihi korg? :)

No comments: