Saturday, July 30, 2011

Ape Ape laaa ..

Kadang2 aku tak suka duduk dekat rumah sebab kadang2 aku rasa aku tak diperlukan dekat rumah ni. Aku rasa dipijak2 dekat rumah ni. Sikit2 suruh aku, sikit2 suruh aku padahal orang lain pun boleh buat keje tu. Cakap aku pun semua orang tak nak dengar. Aku rasa cakap dengan tembok lebih elok sebab aku tau yang tembok mmg tak boleh cakap. Entahhhhhhhhhh la. Sampai aku fikir lebih baik aku duduk Sabah lama2. Lagi best. Ceh sekarang boleh berlagak cakap nak duduk Sabah lama2, tapi nanti bila dah 3 bulan dekat sana sibuk post status facebook homesick la nak balik laa ape laa. Haihh Apa pun tak boleh -..-

Dah la, aku malas nak cakap lebih2, kang ade yang provok, aku jadi gelabah. Time tu mula rasa menyesal kenapa aku tulis post ni. demmit! -.-

------------------------------------------------------------------

Aku terasa nak explain pasal status diri aku sekarang.



Saya single dan hanya AVAILABLE dua tahun dari sekarang. Yeyyy!

Kenapa dua tahun? Oh itu kerana aku malas dah nak couple2 ni. Buek poning palo eden jo. #longhatnogori.

Err tapi aku bukan ANTI COUPLE ye. Don't get me wrong. Aku saja nak single, saja nak test market. Ehh bukan, tipuu je. Aku nak fokus on study dulu la. Cintan cintun cinten cintin cinton tu kemudian jela. Kan Allah dah tulis jodoh untuk aku, so buat apa aku nak risau. ye idak? ;D



Sememangnya aku dah baik dengan En diatas tetapi hanya sebagai kawan. Nothing more okay? So toksah la dok sebar gosip yang aku dah couple balik dengan dia. Toksah la. Aku bukan artis sampai korang nak jaja cerita aku. HAHA. Lagi satu, toksah la mempertikaikan kenapa dia nak comment kat wall fb aku, kenapa nak follow blog aku, kenapa nak call aku, kenapa nak message aku. DAH NAMA PUN KAWAN, TAKKAN TAK BOLEH KAN? :)

No comments: